Reklamace zboží

Reklamační řád:

Informujte nás o reklamaci ihned telefonicky nebo e-mailem.
E-mail: verka@rajdestniku.cz, Mobil: +420 775 560 573


Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy Občanského zákoníku.
Vždy se Vám snažíme vyjít maximálně vstříc při jakémkoli problému. 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  • Zboží bylo poškozeno při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Zboží bylo poškozeno nesprávným použitím.
  • Zboží, které jeví znaky opotřebení běžným používáním.
     

Postup při reklamaci :

Informujte nás o reklamaci ihned telefonicky nebo e-mailem.
E-mail: verka@rajdestniku.cz, Mobil: +420 775 560 573

Zboží bez předchozí domluvy nezasílejte, většinou postačí zaslat fotografii závady,

v případě zaslání Vám e-mailem zašleme podací štítek pro bezplatnou odpovědní zásilku.

V případě Vašeho zaslání reklamovaného zboží bude proplacená doprava ve výši 69,- Kč jako nejnižší možná doprava Českou poštou doporučeného balíku.


Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

VZOR reklamačního listu ke stažení zde.

Odstoupení od smlouvy :
V souladu s §1829 odst. 1 Občanského zákoníku může kupující odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena.

  • 1. zboží, které budete odesílat v rámci odstoupení od smlouvy zpět na naši adresu nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené a kompletní s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, tato nebude převzata.
  • 2. odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je doručeno do 14-ti dnů od převzetí plnění, v případě nesplnění podmínky číslo 1) sice dochází k platnému odstoupení, ale prodávající může vůči kupujícímu spotřebiteli uplatnit právo na snížení hodnoty vráceného zboží z důvodu bezdůvodného obohacení.
  • 3. v případě nesplnění podmínky 2) nedochází k platnému odstoupení spotřebitele od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Zboží posílejte doporučeně a doporučujeme ho pojistit, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu a poškození během cesty k nám (doporučeně neznamená na dobírku).
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet nebo na Vaši adresu a to nejpozději do 14-ti dnů po fyzickém obdržení zboží.


Nepřevzetí zásilky:
V případě nepřevzetí zboží ve stanovené lhůtě od České pošty případně kurýra PPL nebo Geis a vrácení zboží zpět prodejci, je prodejce oprávněn po zákazníkovi vymáhat částku za již uhrazené poštovné a doběrečné dle nákladů na daňovém dokladu. Oprávněná fakturace na tuto částku vzniká po 14 dnech od přidělení statusu nedoručeno dopravcem.

VZOR reklamační list
[-- vzor-reklamacni-listpdf.pdf --]